Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.
İEO Kayıt Tarihi: 04.08.2017 / 12:34 Görüntüleme: 100643
Tıbbi Malzeme reçetelerinin dönem sonlandırma ve faturalandırma işlemleri için;
https://medsahis.sgk.gov.tr/sahis/pages/login.jsp adresinden dönem sonlandırma için temin edilen yeni kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılarak fatura sonlandırma bölümüne ulaşılacaktır.
Dönem sonlandırma işlemi başarıyla gerçekleşti bilgisi ile birlikte reçete listesi de ekrana gelir ve icmal listesi alınır. (Gerektiğinde dönem sonlandırma iptal edilebilir)
Dönem sonlandırma işlemi tamamlandıktan sonra "faturalandırma" bölümüne giriş yapılarak fatura tarihi ve numarası yazılarak faturalandır butonuna tıklanır ve faturalandırma İşlemi başarıyla gerçekleşti bilgisi ekrana gelir.
Reçeteler;
I. grup- tıbbi malzeme reçeteleri
II. grup- hasta alt bezi reçeteleri (örnekleme yöntemine tabi reçeteleri)
III. grup- hazır ortez/protez reçeteleri
olarak 3 ayrı grup olarak faturalandırma işlemi yapılır.
Bütün gruplara ait reçete ve ekleri,
ile birlikte Odadan alınan zarfın içine konularak Kuruma teslim edilir.
Not: Zarflar teslim edilmeden önce koli takip sisteminden her grup için ayrı rezervasyon alınmalı ve rezervasyon çıktıları zarfın üzerine yapıştırılarak ilgili fatura dönemi ve grup numaraları belirtilmelidir.
Fatura adresi:
Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası
Genel Müdürlüğü
Ankara
Vergi Dairesi -Çankaya Vergi Dairesi
Vergi no-7750409379
Ek-6/6 (Fatura teslim tutanakları üst yazısı) için tıklayınız.
01.11.2025 / 12:33 1795
06.11.2025 / 11:49 737
02.11.2025 / 10:38 698
03.11.2025 / 14:27 364