Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

Tıbbi Malzeme Reçeteleri Dönem Sonlandırma ve Fatura Teslimi için Gerekli İşlemler

Tıbbi Malzeme reçetelerinin dönem sonlandırma ve faturalandırma işlemleri için;

 

https://medsahis.sgk.gov.tr/sahis/pages/login.jsp adresinden dönem sonlandırma için temin edilen yeni kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılarak fatura sonlandırma bölümüne ulaşılacaktır.

Dönem sonlandırma işlemi başarıyla gerçekleşti bilgisi ile birlikte reçete listesi de ekrana gelir ve icmal listesi alınır. (Gerektiğinde dönem sonlandırma iptal edilebilir)

Dönem sonlandırma işlemi tamamlandıktan sonra "faturalandırma" bölümüne giriş yapılarak fatura tarihi ve numarası yazılarak faturalandır butonuna tıklanır ve faturalandırma İşlemi başarıyla gerçekleşti bilgisi ekrana gelir.

 

Reçeteler;

I. grup- tıbbi malzeme reçeteleri

II. grup- hasta alt bezi reçeteleri (örnekleme yöntemine tabi reçeteleri)

III. grup- hazır ortez/protez reçeteleri

olarak 3 ayrı grup olarak faturalandırma işlemi yapılır.

 

Bütün gruplara ait reçete ve ekleri,

  •  İkişer nüsha olarak alınan icmal listeleri,
  • Her gruba ait bir asıl bir fotokopi fatura nüshası
  • Tıbbi malzeme ve ortez/protez faturaları için ÜTS’den alınan bayilik belgesi
  • Fatura teslim tutanakları üst yazısı (ek-6/6)                                                                                                                                                                          

ile birlikte Odadan alınan zarfın içine konularak Kuruma teslim edilir.

 

Not: Zarflar teslim edilmeden önce koli takip sisteminden her grup için ayrı rezervasyon alınmalı ve rezervasyon çıktıları zarfın üzerine yapıştırılarak ilgili fatura dönemi ve grup numaraları belirtilmelidir.

 

Fatura adresi:

Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası

Genel Müdürlüğü

Ankara

 

Vergi Dairesi -Çankaya Vergi Dairesi

Vergi no-7750409379

 

Ek-6/6 (Fatura teslim tutanakları üst yazısı) için tıklayınız.

 

 

Tıbbi Malzeme Reçeteleri Dönem Sonlandırma ve Fatura Teslimi için Gerekli İşlemler. Tıbbi Malzeme reçetelerinin dönem sonlandırma ve faturalandırma işlemleri için; https://medsahis.sgk.gov.tr/sahis/pages/login.jspadresinden dönem sonlandırma için temin edilen yeni kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılarak fatura sonlandırma bölümüne ulaşılacaktır. Dönem sonlandırma işlemi başarıyla gerçekleşti bilgisi ile birlikte reçete listesi de ekrana gelir ve icmal listesi alınır. (Gerektiğinde dönem sonlandırma iptal edilebilir) Dönem sonlandırma işlemi tamamlandıktan sonra "faturalandırma" bölümüne giriş yapılarak fatura tarihi ve numarası yazılarak faturalandır butonuna tıklanır ve faturalandırma İşlemi başarıyla gerçekleşti bilgisi ekrana gelir. Reçeteler; I. grup- tıbbi malzeme reçeteleri II. grup- hasta alt bezi reçeteleri (örnekleme yöntemine tabi reçeteleri) III. grup- hazır ortez/protez reçeteleri olarak 3 ayrı grup olarak faturalandırma işlemi yapılır. Bütün gruplara ait reçete ve ekleri, İkişer nüsha olarak alınan icmal listeleri, Her gruba ait bir asıl bir fotokopi fatura nüshası Tıbbi malzeme ve ortez/protez faturaları için ÜTS’den alınan bayilik belgesi Fatura teslim tutanakları üst yazısı(ek-6/6) ile birlikte Odadan alınan zarfın içine konularak Kuruma teslim edilir. Not: Zarflar teslim edilmeden önce koli takip sisteminden her grup için ayrı rezervasyon alınmalı ve rezervasyon çıktıları zarfın üzerine yapıştırılarak ilgili fatura dönemi ve grup numaraları belirtilmelidir. Fatura adresi: Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürlüğü Ankara Vergi Dairesi -Çankaya Vergi Dairesi Vergi no-7750409379 Ek-6/6 (Fatura teslim tutanakları üst yazısı) için tıklayınız.