Dönem sonlandırma iptal dilekçesine nasıl ulaşabilirim?
Oda web sayfasında; Menüden >> Belge ve Mevzuat >> E-Kütüphane >>Dilekçe ve Formlar’da yer almaktadır.
Reçete tarihi 29.01.2019 ilaç alım tarihi 01.02.2019 Farmainbox’a reçeteyi işleyemiyorum. Ne yapmalıyım?
- Reçetenin aktarım programı üzerinden değil Farmainbox üzerinden ilaç alım tarihi ile girilmesi gerekir.
Limit aşımı yaptım ne yapmalıyım?
- Dilekçe yazılarak fax veya e-posta ile gönderilir.
- Fax numarası : (212) 217 61 21
- E-posta: ieo@ieo.org.tr
- Dilekçem ulaştı mı? (212 )217 61 91 (dahili: 114) nolu telefondan sorulabilir.
- Dilekçe gönderdim dilekçem onaylandı mı? (212) 217 61 91 (dahili: 170-173) nolu telefondan sorulabilir.
Diyaliz reçetelerim için online olarak E-Bandrol alamıyorum. Ne yapmalıyım?
- Önce Farmainbox’tan dönem sonlandırma yapılması gerekir. Sonrasında E-Bandrol işlemi yapılabilir.
Farmainbox’ta hasta adı veya T.C. Kimlik bilgisi yanlış çıkıyor. Ne yapmalıyım?
- Reçete işlemleri-Hasta düzenleme kısmına hasta T.C. Kimlik numarası yazılarak gerekli düzeltme yapılır.
Farmainbox’ta dönem sonlandırma yaptım çıktı alamadım. Ne yapmalıyım?
- İcmal Raporlama kısmından çıktı alınır.
Reçete tarihini yanlış girdim. Ne yapmalıyım?
- Reçeteyi silip yeniden reçete girişi yapılmalıdır. Düzeltme butonu bulunmamaktadır.
Reçete kaydı için listede ilacı bulamıyorum. Ne yapmalıyım?
- İlgili reçete tipine girildiğinden emin olunmalıdır.
- Barkod kopyala-yapıştır yapılmamalıdır. Manuel olarak barkod yazılmalıdır.
Evde bakım reçetesinde oral beslenme solüsyonu var reçeteyi nereye işleyeceğim?
- Evde bakım reçeteleri kısmında oral beslenme solüsyonları çıkmayacağı için reçete kaydı oral beslenme reçete tipi seçilerek yapılmalıdır. Reçete Farmainbox’ta sadece bir reçete tipine işlenmelidir.
Farmainbox şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
- Üye hizmetleri (212) 217 61 91 dahili 139,114 veya 128’den öğrenilebilir.
Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi Hakkında Sık Sorulan Sorular. Dönem sonlandırma iptal dilekçesine nasıl ulaşabilirim?
Oda web sayfasında;Menüden >> Belge ve Mevzuat>>E-Kütüphane >>Dilekçe ve Formlar’da yer almaktadır.
Reçete tarihi 29.01.2019 ilaç alım tarihi 01.02.2019 Farmainbox’a reçeteyi işleyemiyorum. Ne yapmalıyım?
Reçetenin aktarım programı üzerinden değil Farmainbox üzerinden ilaç alım tarihi ile girilmesi gerekir.
Limit aşımı yaptım ne yapmalıyım?
Dilekçe yazılarak fax veya e-posta ile gönderilir.
Fax numarası : (212) 217 61 21
E-posta: ieo@ieo.org.tr
Dilekçem ulaştı mı? (212 )217 61 91 (dahili: 114) nolu telefondan sorulabilir.
Dilekçe gönderdim dilekçem onaylandı mı? (212) 217 61 91 (dahili: 170-173) nolu telefondan sorulabilir.
Diyaliz reçetelerim için online olarak E-Bandrol alamıyorum. Ne yapmalıyım?
Önce Farmainbox’tan dönem sonlandırma yapılması gerekir. Sonrasında E-Bandrol işlemi yapılabilir.
Farmainbox’ta hasta adı veya T.C. Kimlik bilgisi yanlış çıkıyor. Ne yapmalıyım?
Reçete işlemleri-Hasta düzenleme kısmına hasta T.C. Kimlik numarası yazılarak gerekli düzeltme yapılır.
Farmainbox’ta dönem sonlandırma yaptım çıktı alamadım. Ne yapmalıyım?
İcmal Raporlama kısmından çıktı alınır.
Reçete tarihini yanlış girdim. Ne yapmalıyım?
Reçeteyi silip yeniden reçete girişi yapılmalıdır. Düzeltme butonu bulunmamaktadır.
Reçete kaydı için listede ilacı bulamıyorum. Ne yapmalıyım?
İlgili reçete tipine girildiğinden emin olunmalıdır.
Barkod kopyala-yapıştır yapılmamalıdır. Manuel olarak barkod yazılmalıdır.
Evde bakım reçetesinde oral beslenme solüsyonu var reçeteyi nereye işleyeceğim?
Evde bakım reçeteleri kısmında oral beslenme solüsyonları çıkmayacağı için reçete kaydı oral beslenme reçete tipi seçilerek yapılmalıdır. Reçete Farmainbox’ta sadece bir reçete tipine işlenmelidir.
Farmainbox şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
Üye hizmetleri (212) 217 61 91 dahili 139,114 veya 128’den öğrenilebilir.