Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmelerinin Yenilenmesi Hakkında

Değerli Meslektaşlarımız,

 

SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmeleri 22 Nisan Pazartesi günü itibarıyla Oda merkez ve bürolarımızdan (Yalova hariç) temin edilebilecektir.

 

Oda merkez ve bürolarımız (Yalova hariç) 23 Nisan Salı, 27 Nisan Cumartesi ve 1 Mayıs Çarşamba günleri de açık olup sözleşme temin edilebilecektir. (Sadece 1 Mayıs Çarşamba günü Maltepe büro hariç)

 

Sözleşme temini için merkez ve Kadıköy büromuzda randevu sistemi uygulanmaktadır. Sözleşme randevusu almak için tıklayınız. 

(Sözleşme teslimi için randevu alınmasına gerek yoktur.)

 

Yalova büromuzdan 24 Nisan Çarşamba günü itibarıyla SGK ve tıbbi malzeme sözleşmelerini temin edebilirsiniz.

 

Sözleşmelerin Odaya teslimi için son tarih 2 Mayıs Perşembe (Dahil) günüdür. 

 

2 Mayıs Perşembe (son gün)  Yenibosna, Avcılar ve Maltepe bürolarımızdan randevu almadan SAAT 12:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 

 

2 Mayıs Perşembe (son gün) Kadıköy büromuzdan randevu sistemi ile SAAT 12:00'a kadar , Oda Merkezinden ise randevu sistemi ile SAAT 18:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 

 

 

   

2022 yılı satış hasılatına göre yapılacak kademelendirmeyi ve ücretleri görmek için tıklayınız.

  

SÖZLEŞME YENİLEME YAPACAKLAR İÇİN

 

1- Değişiklik olması halinde ruhsat fotokopisi

2- Bölge Eczacı Odasından onaylı sözleşme metni (Sözleşme örneği için tıklayınız.)

3- İnteraktif vergi dairesinden alınan 2022 yılı satış hasılatı formu (Islak imza zorunlu değildir) veya mükellefin vergi dairesinden alınan ıslak imzalı 2022 yılı satış hasılatı formu (Ek-5 formu) 

4- Eczacı Odasından alınan yeni tarihli "Sözleşmeye engel yoktur" belgesi

5- Adli sicil kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir.)

6- Örnekleme metodu ile inceleme istenmemesi halinde bunu belirten dilekçe

7- İletişim bilgilerini içeren dilekçe.

 

TIBBİ MALZEME SÖZLEŞME YENİLEMESİ YAPACAKLAR İÇİN

 

Tıbbi Malzemelerin Temini Sözleşmesi formları için yenileme işlemi yapılması gerekmeyip; sadece yeni açılan ve SGK ile ilk kez sözleşme yapacak eczacılarımız, ilaç temini sözleşmesinin beraberinde, tıbbi malzeme sözleşmesini ücretsiz olarak temin edebilirler. (Sözleşme örneği için tıklayınız.)

 

Sözleşme dağıtımı esnasında yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle öncesinde Oda aidatı ödemenizi yapmanız önem arz etmektedir. 

 

Oda aidatınızı kredi kartı ile ödemek için tıklayınız.

  

Oda aidatını EFT veya Havele yaparak ödemek isteyen meslektaşlarımız için banka hesap bilgilerimiz aşağıdadır:

 

HESAP: TEB 1. BÖLGE İSTANBUL ECZACILAR ODASI
BANKA: Türk Ekonomi Bankası (TEB)

ŞUBE: Florya Şubesi
IBAN: TR52 0003 2000 0000 0011 5673 02

SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmelerinin Yenilenmesi Hakkında. Değerli Meslektaşlarımız, SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmeleri 22 Nisan Pazartesi günü itibarıyla Oda merkez ve bürolarımızdan (Yalova hariç) temin edilebilecektir. Oda merkez ve bürolarımız (Yalova hariç) 23 Nisan Salı, 27 Nisan Cumartesi ve 1 Mayıs Çarşamba günleri de açık olup sözleşme temin edilebilecektir. (Sadece 1 Mayıs Çarşamba günü Maltepe büro hariç) Sözleşme temini için merkez ve Kadıköy büromuzda randevu sistemi uygulanmaktadır. Sözleşme randevusu almak için tıklayınız. (Sözleşme teslimi için randevu alınmasına gerek yoktur.) Yalova büromuzdan 24 Nisan Çarşamba günü itibarıyla SGK ve tıbbi malzeme sözleşmelerini temin edebilirsiniz. Sözleşmelerin Odaya teslimi için son tarih 2 Mayıs Perşembe (Dahil) günüdür. 2 Mayıs Perşembe (son gün) Yenibosna, Avcılar ve Maltepe bürolarımızdan randevu almadan SAAT 12:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 2 Mayıs Perşembe (son gün) Kadıköy büromuzdan randevu sistemi ile SAAT 12:00'a kadar , Oda Merkezinden ise randevu sistemi ile SAAT 18:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 2022 yılı satış hasılatına göre yapılacak kademelendirmeyi ve ücretleri görmek için tıklayınız. SÖZLEŞME YENİLEME YAPACAKLAR İÇİN 1- Değişiklik olması halinde ruhsat fotokopisi 2- Bölge Eczacı Odasından onaylı sözleşme metni (Sözleşme örneği için tıklayınız.) 3- İnteraktif vergi dairesinden alınan 2022 yılı satış hasılatı formu (Islak imza zorunlu değildir) veya mükellefin vergi dairesinden alınan ıslak imzalı 2022 yılı satış hasılatı formu (Ek-5 formu) İnteraktif Vergi Dairesinden satış hasılatı bilgi formu talebi oluşturulması ve bilgi formunun alınmasına dair işlem basamakları için tıklayınız. 4- Eczacı Odasından alınan yeni tarihli "Sözleşmeye engel yoktur" belgesi 5- Adli sicil kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir.) 6- Örnekleme metodu ile inceleme istenmemesi halinde bunu belirten dilekçe 7- İletişim bilgilerini içeren dilekçe. TIBBİ MALZEME SÖZLEŞME YENİLEMESİ YAPACAKLAR İÇİN Tıbbi Malzemelerin Temini Sözleşmesi formları için yenileme işlemi yapılması gerekmeyip; sadece yeni açılan ve SGK ile ilk kez sözleşme yapacak eczacılarımız, ilaç temini sözleşmesinin beraberinde, tıbbi malzeme sözleşmesini ücretsiz olarak temin edebilirler. (Sözleşme örneği için tıklayınız.) Sözleşme dağıtımı esnasında yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle öncesinde Oda aidatı ödemenizi yapmanız önem arz etmektedir. Oda aidatınızı kredi kartı ile ödemek için tıklayınız. Oda aidatını EFT veya Havele yaparak ödemek isteyen meslektaşlarımız için banka hesap bilgilerimiz aşağıdadır: HESAP: TEB 1. BÖLGE İSTANBUL ECZACILAR ODASIBANKA: Türk Ekonomi Bankası (TEB) ŞUBE: Florya ŞubesiIBAN: TR52 0003 2000 0000 0011 5673 02