Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

2025 Yılı SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmelerinin Yenilenmesi Hakkında

Değerli Meslektaşlarımız,

 

SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmeleri 25 Nisan Cuma günü itibarıyla Oda merkez ve bürolarımızdan temin edilebilecektir.

 

Oda merkez ve bürolarımız (Yalova hariç), 26 Nisan Cumartesi ve 1 Mayıs Perşembe ve 3 Mayıs Cumartesi günleri de açık olup sözleşme temin edilebilecektir.

 

Sözleşme temini için Merkez ve Kadıköy büromuzda randevu sistemi uygulanmaktadır. Sözleşme temini randevusu almak için tıklayınız. 

(Sözleşme teslimi için randevu alınmasına gerek yoktur.)

 

Sözleşme dağıtımı esnasında yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle randevu öncesinde Oda aidatı ödemenizi yapmanız önem arz etmektedir. 

 

Oda aidatınızı kredi kartı ile ödemek için tıklayınız.

  

Oda aidatını EFT veya Havele yaparak ödemek isteyen meslektaşlarımız için banka hesap bilgilerimiz aşağıdadır:

 

HESAP: TEB 1. BÖLGE İSTANBUL ECZACILAR ODASI
BANKA: Türk Ekonomi Bankası (TEB)

ŞUBE: Florya Şubesi
IBAN: TR52 0003 2000 0000 0011 5673 02

 

Sözleşmelerin Odaya teslimi için son tarih 8 Mayıs Perşembe (Dahil) günüdür. 

 

8 Mayıs Perşembe (son gün)  Yenibosna, Avcılar ve Maltepe bürolarımızdan randevu almadan SAAT 12:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 

 

8 Mayıs Perşembe (son gün) Kadıköy büromuzdan randevu sistemi ile SAAT 12:00'a kadar , Oda Merkezinden ise randevu sistemi ile SAAT 18:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 

 

2023 yılı satış hasılatına göre yapılacak kademelendirmeyi ve ücretleri görmek için tıklayınız.

  

SÖZLEŞME YENİLEME YAPACAKLAR İÇİN

 

1- Değişiklik olması halinde ruhsat fotokopisi

2- Bölge Eczacı Odasından onaylı sözleşme metni (Sözleşme örneği için tıklayınız.)

3- İnteraktif vergi dairesinden alınan 2023 yılı satış hasılatı formu (Islak imza zorunlu değildir) veya mükellefin vergi dairesinden alınan ıslak imzalı 2023 yılı satış hasılatı formu (Ek-4  formu) (2024 yılında faaliyete geçen eczanelerin hasılat beyan etmelerine gerek yoktur.)

4- Eczacı Odasından alınan yeni tarihli "Sözleşmeye engel yoktur" belgesi

5- Adli sicil kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir.)f

6- Örnekleme metodu ile inceleme istenmemesi halinde bunu belirten dilekçe

7- İletişim bilgilerini içeren dilekçe.

 

İlk kez sözleşme yapacak olan eczacılarımızın, Odamızdan sözleşme alımı sonrasında gerekli belgelerle birlikte Süreyyapaşa Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi'ne bizzat kendisi teslim etmesi gerekmektedir.

 

TIBBİ MALZEME SÖZLEŞME YENİLEMESİ YAPACAKLAR İÇİN

 

Tıbbi Malzemelerin Temini Sözleşmesi formları için yenileme işlemi yapacak olan eczacılarımız sözleşmeyi Odamızdan ücretsiz olarak temin edebilecektir.  (Sözleşme örneği için tıklayınız.)


Tıbbi Malzeme Sözleşmesi içinde 5. sayfada yer alan alanın EK-5/1, EK 5/2 ve EK 5/3 alanlarının da doldurulması önem arz etmektedir. Örnek için tıklayınız.

 

 

2025 Yılı SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmelerinin Yenilenmesi Hakkında. Değerli Meslektaşlarımız, SGK ve Tıbbi Malzeme Sözleşmeleri25 Nisan Cumagünü itibarıyla Oda merkez ve bürolarımızdan temin edilebilecektir. Oda merkez ve bürolarımız (Yalova hariç), 26 Nisan Cumartesi ve 1 Mayıs Perşembe ve 3 Mayıs Cumartesi günleri de açık olup sözleşme temin edilebilecektir. Sözleşme temini için Merkez ve Kadıköy büromuzda randevu sistemi uygulanmaktadır. Sözleşme temini randevusu almak için tıklayınız. (Sözleşme teslimi için randevu alınmasına gerek yoktur.) Sözleşme dağıtımı esnasında yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle randevu öncesinde Oda aidatı ödemenizi yapmanız önem arz etmektedir. Oda aidatınızı kredi kartı ile ödemek içintıklayınız. Oda aidatını EFT veya Havele yaparak ödemek isteyen meslektaşlarımız için banka hesap bilgilerimiz aşağıdadır: HESAP:TEB 1. BÖLGE İSTANBUL ECZACILAR ODASIBANKA:Türk Ekonomi Bankası (TEB) ŞUBE:Florya ŞubesiIBAN:TR52 0003 2000 0000 0011 5673 02 Sözleşmelerin Odaya teslimi için son tarih 8 Mayıs Perşembe (Dahil) günüdür. 8 Mayıs Perşembe (son gün) Yenibosna, Avcılar ve Maltepe bürolarımızdan randevu almadan SAAT 12:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 8 Mayıs Perşembe (son gün) Kadıköy büromuzdan randevu sistemi ileSAAT 12:00'a kadar , Oda Merkezinden ise randevu sistemi ile SAAT 18:00'a kadar sözleşme yenileme işlemi yapabilirsiniz. 2023 yılı satış hasılatınagöre yapılacak kademelendirmeyi ve ücretleri görmek içintıklayınız. SÖZLEŞME YENİLEME YAPACAKLAR İÇİN 1- Değişiklik olması halinde ruhsat fotokopisi 2- Bölge Eczacı Odasından onaylı sözleşme metni(Sözleşme örneği için tıklayınız.) 3- İnteraktif vergi dairesinden alınan 2023 yılı satış hasılatı formu (Islak imza zorunlu değildir) veya mükellefin vergi dairesinden alınan ıslak imzalı 2023 yılı satış hasılatı formu(Ek-4 formu) (2024 yılında faaliyete geçen eczanelerin hasılat beyan etmelerine gerek yoktur.) İnteraktif Vergi Dairesinden satış hasılatı bilgi formu talebi oluşturulması ve bilgi formunun alınmasına dairişlem basamakları için tıklayınız. (2024 yılında faaliyete geçen eczanelerin hasılat beyan etmelerine gerek yoktur.) https://www.turkiye.gov.tr/gib-ivd 4- Eczacı Odasından alınan yeni tarihli "Sözleşmeye engel yoktur" belgesi 5- Adli sicil kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir.)f 6- Örnekleme metodu ile incelemeistenmemesihalinde bunu belirten dilekçe 7- İletişim bilgilerini içerendilekçe. İlk kez sözleşme yapacak olan eczacılarımızın, Odamızdan sözleşme alımı sonrasında gerekli belgelerle birlikte Süreyyapaşa Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi'ne bizzat kendisi teslim etmesi gerekmektedir. TIBBİ MALZEME SÖZLEŞME YENİLEMESİ YAPACAKLAR İÇİN Tıbbi Malzemelerin Temini Sözleşmesi formları için yenileme işlemi yapacak olan eczacılarımız sözleşmeyi Odamızdan ücretsiz olarak temin edebilecektir. (Sözleşme örneği için tıklayınız.) Tıbbi Malzeme Sözleşmesi içinde 5. sayfada yer alan alanın EK-5/1, EK 5/2 ve EK 5/3 alanlarının da doldurulması önem arz etmektedir. Örnek için tıklayınız.