Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

UniChem, Türkiye Pazarında

Yayın Adı : Dünya Gazetesi
Yayın Tarihi : 22 Mart 2002
Sayfa : 5


Türkiye'deki Hedef Grubunun ortağı olan Alliance UniChem, Avrupa’nın en büyük dağıtıcı ve perakendecisi olma stratejisi kapsamında Türkiye ve Doğu Avrupa’da büyümek istiyor. Eczane sahibi olma kanunlarındaki liberalleşmenin yeni fırsatlar doğurduğunu söyleyen şirket yöneticisi Jeff Harris, özellikle AB’ye aday ülkelerde büyümek istediklerini belirtiyor.

Bugüne kadar daha çok toptancılık alanına odaklarına dikkat çeken Harris, ancak artık perakendecilğin daha çok prim yaptığını ve bu alana kayarak kar marjlarını yükseltmeyi umduklarını belirtti.UniChem, perakende satış alanında büyümek için daha düşük kar marjına sahip birimlerden elde ettiği nakiti kullanıyor. Grup, 2001 yılında İngiltere’de 114, Avrupa’nın geri kalan kısmında da 127 eczacılık şirketini bünyesine katmıştı. Harris, satın almaların devam edeceğini ve AB adayı ülkelere doğru genişleyeceklerini kaydetti.

UniChem’in 31 Aralık’ta sona eren bir yıllık dönemde vergi öncesi karı, ekonomistlerin beklentilerinin üzerinde gerçekleşerek, 147 milyon sterline çıkmıştı. Geçen yılki karını yüzde 22.8 oranında arttıran şirket, büyüme trendinin devam etmesini bekliyor.

UniChem, Türkiye Pazarında. Yayın Adı : Dünya Gazetesi Yayın Tarihi : 22 Mart 2002 Sayfa : 5 Türkiye'deki Hedef Grubunun ortağı olan Alliance UniChem, Avrupa’nın en büyük dağıtıcı ve perakendecisi olma stratejisi kapsamında Türkiye ve Doğu Avrupa’da büyümek istiyor. Eczane sahibi olma kanunlarındaki liberalleşmenin yeni fırsatlar doğurduğunu söyleyen şirket yöneticisi Jeff Harris, özellikle AB’ye aday ülkelerde büyümek istediklerini belirtiyor. Bugüne kadar daha çok toptancılık alanına odaklarına dikkat çeken Harris, ancak artık perakendecilğin daha çok prim yaptığını ve bu alana kayarak kar marjlarını yükseltmeyi umduklarını belirtti.UniChem, perakende satış alanında büyümek için daha düşük kar marjına sahip birimlerden elde ettiği nakiti kullanıyor. Grup, 2001 yılında İngiltere’de 114, Avrupa’nın geri kalan kısmında da 127 eczacılık şirketini bünyesine katmıştı. Harris, satın almaların devam edeceğini ve AB adayı ülkelere doğru genişleyeceklerini kaydetti. UniChem’in 31 Aralık’ta sona eren bir yıllık dönemde vergi öncesi karı, ekonomistlerin beklentilerinin üzerinde gerçekleşerek, 147 milyon sterline çıkmıştı. Geçen yılki karını yüzde 22.8 oranında arttıran şirket, büyüme trendinin devam etmesini bekliyor.