Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ İLE ÇALIŞMAK İSTEYEN ECZACILARIMIZIN DİKKATİNE

GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ İLE ÇALIŞMAK İSTEYEN ECZACILARIMIZIN DİKKATİNE

GATA Haydarpaşa Eğitim Hastanesi ile çalışmak isteyen eczacılarımızın 1 ARALIK-16 ARALIK tarihleri arasında aşağıda belirtilen evraklar ile birlikte KADIKÖY BÜROMUZA şahsen başvurmaları gerekmektedir. Üyelerimizin bilgisine sunulur.
Nöbet Bölgeleri: Kadıköy (Merkez-Çevre), Üsküdar (Merkez-Çevre), Bostancı, Küçükbakkalköy-İçerenköy-Kayışdağı-Yenisahra
İstenilen Belgeler
1. Kara Kuvvetleri Komutanlığı, Hava Kuvvetleri Komutanlığı, Deniz Kuvvetleri Komutanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı, Sahil Güvenlik Komutanlığı, Milli Savunma Bakanlığı (İç tedarik-Gazi) Deniz Harp Okulu Komutanlığı (Tuzla), İstanbul Boğaz Komutanlığı (Anadolu Kavağı), Deniz Lisesi Komutanlığı (Heybeli Ada) ve Emekli Sandığı ile 2005 yılında yapılmış olan sözleşme fotokopileri.
2. Ruhsat fotokopisi.
3. Eczacı diploması fotokopisi.
4. Eczanenin GATA`ya olan konumunu gösteren kroki. (Eczanenin GATA Haydarpaşa Eğitim Hastanesi`ne göre krokisi düzenlenecektir.)
5. Dilekçe (Kadıköy Büromuzdan temin edilecektir.)
6. “Anlaşmalı Sivil Eczanelerce Yatan Hasta ve Ayaktan Erbaş-Er Reçetesi ile İlaç Temininde ve Tesliminde Uyulması Gereken İdari Hususlar” (Kadıköy Büromuzdan temin edilerek imzalanacaktır.)
7. İstanbul Eczacı Odası ile yapılacak anlaşma. (Kadıköy Büromuzdan temin edilerek imzalanacaktır.)
8. Eczacının adı-soyadı, eczane adı-adresi, eczacının ev-iş-cep-faks numaraları ve e-mail adreslerinin yazılı olduğu A4 kağıdına bilgisayar çıktısı.
9. 1 adet tam kapak (kırmızı) dosya
10. Eczacının bizzat kendisi kaşesi ile birlikte müracaat edecektir.
Not: 16 ARALIK 2005 tarihinden sonra yapılacak başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.

GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ İLE ÇALIŞMAK İSTEYEN ECZACILARIMIZIN DİKKATİNE. GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ İLE ÇALIŞMAK İSTEYEN ECZACILARIMIZIN DİKKATİNE GATA Haydarpaşa Eğitim Hastanesi ile çalışmak isteyen eczacılarımızın 1 ARALIK-16 ARALIK tarihleri arasında aşağıda belirtilen evraklar ile birlikte KADIKÖY BÜROMUZA şahsen başvurmaları gerekmektedir. Üyelerimizin bilgisine sunulur. Nöbet Bölgeleri: Kadıköy (Merkez-Çevre), Üsküdar (Merkez-Çevre), Bostancı, Küçükbakkalköy-İçerenköy-Kayışdağı-Yenisahra İstenilen Belgeler 1. Kara Kuvvetleri Komutanlığı, Hava Kuvvetleri Komutanlığı, Deniz Kuvvetleri Komutanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı, Sahil Güvenlik Komutanlığı, Milli Savunma Bakanlığı (İç tedarik-Gazi) Deniz Harp Okulu Komutanlığı (Tuzla), İstanbul Boğaz Komutanlığı (Anadolu Kavağı), Deniz Lisesi Komutanlığı (Heybeli Ada) ve Emekli Sandığı ile 2005 yılında yapılmış olan sözleşme fotokopileri. 2. Ruhsat fotokopisi. 3. Eczacı diploması fotokopisi. 4. Eczanenin GATA`ya olan konumunu gösteren kroki. (Eczanenin GATA Haydarpaşa Eğitim Hastanesi`ne göre krokisi düzenlenecektir.) 5. Dilekçe (Kadıköy Büromuzdan temin edilecektir.) 6. “Anlaşmalı Sivil Eczanelerce Yatan Hasta ve Ayaktan Erbaş-Er Reçetesi ile İlaç Temininde ve Tesliminde Uyulması Gereken İdari Hususlar” (Kadıköy Büromuzdan temin edilerek imzalanacaktır.) 7. İstanbul Eczacı Odası ile yapılacak anlaşma. (Kadıköy Büromuzdan temin edilerek imzalanacaktır.) 8. Eczacının adı-soyadı, eczane adı-adresi, eczacının ev-iş-cep-faks numaraları ve e-mail adreslerinin yazılı olduğu A4 kağıdına bilgisayar çıktısı. 9. 1 adet tam kapak (kırmızı) dosya 10. Eczacının bizzat kendisi kaşesi ile birlikte müracaat edecektir. Not: 16 ARALIK 2005 tarihinden sonra yapılacak başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.