Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.
İEO Kayıt Tarihi: 31.10.2007 / 17:52 Görüntüleme: 2809
31.10.2007 Dünyadaki tüm zehirlenmelerin yüzde 50’si ilaç zehirlenmesidir.
İlaç, talep esnekliği sıfır (0) olan bir üründür. Olmazsa olmaz, yerine başka bir şey konulamaz bir üründür. İlacın fiyatı ne olursa olsun edinilmek zorundadır. İlacın fiyat yönünden bir cazibesi yoktur. Fiyatı ucuzladı diye kimse bir ilacı kullanmaz. İlacın tüketim tercihini tüketici yerine uzmanlar (doktor ve eczacı) yapar. Sosyal Güvenlik Kurumu ödeme listesinden çıkaracağı reklamı yapılabilen ilaçların yanlış kullanılmasının yarattığı sağlık sorunları yüzünden trilyonlarca lira tedavi masrafı ödemek zorunda kalacaktır. Reklamı serbest olan ilaçların fiyatları yükselecektir. İlacın sosyal-ekonomik özellikleri, onu tüm sanayi ürünlerinden farklı kılmaktadır. İşte bu nedenlerle ilaç ticari bir ürün değil, sosyal bir üründür. İlaçta reklamın halk sağlığı ve ülke ekonomisi açısından büyük zararları olacaktır. KAMUOYUNA ÖNEMLE DUYURULUR. İSTANBUL ECZACI ODASI BURSA ECZACI ODASI ZONGULDAK ECZACI ODASI KASTAMONU ECZACI ODASI KOCAELİ ECZACI ODASI |
04.09.2025 / 10:12 7494
05.09.2025 / 13:37 2395
04.09.2025 / 09:45 1159
05.09.2025 / 16:05 550
03.09.2025 / 17:03 468