Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi'ne Giriş Yaparken Yaşanan Sıkıntı Hakkında

Türk Eczacıları Birliği’nin konu ile ilgili duyurusu aşağıda bilgilerinize sunulur.

 

FARMAINBOX REÇETE TEVZİ SİSTEMİ'NE GİRİŞ YAPARKEN YAŞANAN SIKINTI HAKKINDA

Birliğimize Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır.

Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir;

1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır'dan kaldırınız.
2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz.
3. http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1'i veya .NET 4'ü indiriniz ve kurunuz.
4. www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz.
5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayınız.

Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır.

Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ

Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi'ne Giriş Yaparken Yaşanan Sıkıntı Hakkında. Türk Eczacıları Birliği’nin konu ile ilgili duyurusu aşağıda bilgilerinize sunulur. FARMAINBOX REÇETE TEVZİ SİSTEMİ'NE GİRİŞ YAPARKEN YAŞANAN SIKINTI HAKKINDA Birliğimize Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır. Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir; 1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır'dan kaldırınız. 2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz. 3. http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1'i veya .NET 4'ü indiriniz ve kurunuz. 4. www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz. 5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayınız. Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır. Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız. TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ