Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

SGK’nın Sigortalı Müstehaklık Sorgulama ve SPAS ile İlgili Duyurusu Hakkında

Sosyal Güvenlik Kurumu’nun sigortalı müstehaklık sorgulama ve Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi (SPAS) ile ilgili duyurusu aşağıda bilgilerinize sunulur.

 

 

T.C. SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI

Emeklilik Hizmetleri Genel Müdürlüğü

 

 14.06.2013

 

DUYURU

SAĞLIK HİZMET SUNUCULARINA ÖNEMLE DUYURULUR !

 

Sigortalı ve hak sahiplerinin nüfus, tescil, tahsis veya ödeme kayıtlarında meydana gelen değişiklikler Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi’ne (SPAS) aktarılmakta ancak söz konusu sistemde yer alan kayıtlar ve bu kayıtlarda meydana gelen değişikliklerin MEDULA uygulamasına aynı gün içerisinde yansımaması nedeniyle sigortalılarımız ve bakmakla yükümlü olduğu kişiler sağlık hizmet sunucularında sağlık hizmetlerinden yararlanırken sorunlarla karşılaşabilmekte ve anılan birimler ile Kurum ünitelerinde sıkıntılar yaşanabilmektedir.

 

Belirtilen sorunun çözümüne yönelik olarak MEDULA Hastane uygulamasında; giriş ekranının sol tarafında bulunan “Evrak İşlemleri” menüsünün altında “Müstehaklık Tekrar Sorgulama” ekranı yer almaktadır. Bu ekrandan ilgili kişinin kimlik bilgisi ile girildiğinde tablodaki kayıt silinip yeniden SPAS sistemindeki güncel bilgiler MEDULA kayıtlarına yansıtılmaktadır.

 

Eczane uygulamasında ise “Reçete Giriş Ana Ekranında” “Gün İçinde Müstehaklık Sorgusunu Yeniden Yap” kutucuğu işaretlenip “Kaydet” butonuna basıldığında mevcut tablodaki kayıt silinip yeniden SPAS sisteminde yer alan en son güncel kayıtların yansıtılması sağlanarak hatalı kayıtlar düzeltilmektedir.

 

Hastane, eczane ve diğer ilgililere önemle duyurulur.

 

SGK duyurusunun orijinali için tıklayınız.

SGK’nın Sigortalı Müstehaklık Sorgulama ve SPAS ile İlgili Duyurusu Hakkında. Sosyal Güvenlik Kurumu’nun sigortalı müstehaklık sorgulama ve Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi (SPAS) ile ilgili duyurusu aşağıda bilgilerinize sunulur. T.C. SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI Emeklilik Hizmetleri Genel Müdürlüğü 14.06.2013 DUYURU SAĞLIK HİZMET SUNUCULARINA ÖNEMLE DUYURULUR ! Sigortalı ve hak sahiplerinin nüfus, tescil, tahsis veya ödeme kayıtlarında meydana gelen değişiklikler Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi’ne (SPAS) aktarılmakta ancak söz konusu sistemde yer alan kayıtlar ve bu kayıtlarda meydana gelen değişikliklerin MEDULA uygulamasına aynı gün içerisinde yansımaması nedeniyle sigortalılarımız ve bakmakla yükümlü olduğu kişiler sağlık hizmet sunucularında sağlık hizmetlerinden yararlanırken sorunlarla karşılaşabilmekte ve anılan birimler ile Kurum ünitelerinde sıkıntılar yaşanabilmektedir. Belirtilen sorunun çözümüne yönelik olarak MEDULA Hastane uygulamasında; giriş ekranının sol tarafında bulunan “Evrak İşlemleri” menüsünün altında “Müstehaklık Tekrar Sorgulama” ekranı yer almaktadır. Bu ekrandan ilgili kişinin kimlik bilgisi ile girildiğinde tablodaki kayıt silinip yeniden SPAS sistemindeki güncel bilgiler MEDULA kayıtlarına yansıtılmaktadır. Eczane uygulamasında ise “Reçete Giriş Ana Ekranında” “Gün İçinde Müstehaklık Sorgusunu Yeniden Yap” kutucuğu işaretlenip “Kaydet” butonuna basıldığında mevcut tablodaki kayıt silinip yeniden SPAS sisteminde yer alan en son güncel kayıtların yansıtılması sağlanarak hatalı kayıtlar düzeltilmektedir. Hastane, eczane ve diğer ilgililere önemle duyurulur. SGK duyurusunun orijinali için tıklayınız.