Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.
DİĞER Kayıt Tarihi: 08.11.2013 / 17:10 Görüntüleme: 4786
Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği’nin eğitim semineri ile ilgili duyurusu aşağıda bilgilerinize sunulur.
Seminer: Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği, Nar Sanat İstanbul Eğitim ve Kültür Sanat Derneği, İstanbul Eczacı Odası ve Numil Gıda A.Ş. İşbirliği ile gerçekleşmektedir.
Tarih: 17 Kasım 2013
Saat: 13:00
Yer: İstanbul Eczacı Odası Merkez 1. Kat Konferans Salonu
Kontenjan: 80 Kişi ile sınırlıdır.
"Konuşmaya değer insanlarla konuşmazsan insanları, konuşmaya değmez insanlarla konuşursan kelimeleri yitirirsin...
Sen öyle biri ol ki; ne insanları, ne de kelimeleri yitir..."
Konfüçyüs
Teorik ve uygulamaya dönük çalışmalar içeren bu interaktif eğitimin temel amacı, katılımcıların etkili iletişimin birey, toplum ve iş yaşamındaki önemini kavramalarını sağlarken, hem çalıştıkları kurum içinde hem de özel yaşamlarındaki insan ilişkilerinde yaşadıkları iletişim sorunlarını ve bu sorunlara yönelik çözümleri saptamalarına yardımcı olmaktır.
Nar Sanat İstanbul Eğitim ve Kültür Sanat Derneği, Numil Gıda A.Ş. işbirliği ve İstanbul Eczacı Odası’nın eğitim yeri katkısı ile düzenlenen eğitim program konularının bazıları;
- Etkili iletişim nasıl kurulur ve hangi davranışlarımız etkili letişim olarak tanımlanabilir?
- Kendimizi doğru ifade edebilmenin sırları?
- Kişilerarası ilişkilerde yanlış anlama, stres, çatışma, düşmanlık gibi yaşam kalitesini oldukça fazla düşüren sonuçlar doğuran olumsuz iletişim asgari düzeye nasıl indirilebilir?
- Etkili dinlemek neden bu kadar zor?
- Empatik iletişim yöntemleri?
- İtiraz yönetimi ve çözüm yolları?
- Zor insan kimdir? Zor insanlara karşı verilecek doğru tepki ne olmalıdır?
- İletişim engellerinin nedenleri ve pratik çözüm yolları nelerdir?
- Kişilik Özelliklerini Değerlendirmek nasıl olur?
- Duyguları Tanıma ve Kontrol Etmeyi nasıl sağlayabiliriz?
Eğitmen: Hülya Konar
NLP Terapisti, Kurumsal/Bireysel İş, Marka ve Yaşam Geliştirme Koçu
Başvuru ve Kayıt İçin Tıklayınız
Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği
İrtibat Adresi: Kartaltepe Mah. İncirli cad. Kıbrıs Sok. No:6 Nar Sanat Binası D:3 Bakırköy / İstanbul
Telefon: 0542 745 72 62
http://www.etd.gen.tr
11.09.2025 / 16:05 8418
09.09.2025 / 11:18 2336
10.09.2025 / 17:43 862
12.09.2025 / 09:26 515
14.09.2025 / 19:05 458