Çerez Ayarları

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.

Analitik Çerezler

Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası


Bu işlem birkaç saniye sürebilir lütfen bekleyiniz.

Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Gelişim ve Değişim Eğitimi

Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği’nin eğitim semineri ile ilgili duyurusu aşağıda bilgilerinize sunulur.

 

Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği 
 
Telefon: 0542 745 72 62

 

 


Değerli Meslektaşlarımız;

 

Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Gelişim ve Değişim Eğitimleri Dizisi’ne devam ediyoruz. Kayıt olmak için bulunan kayıt formunu doldurmanız zorunludur. Programımız içinde verilecek katılım belgesi cv nize ekleyebileceğiniz nitelikte olup belge ücretsiz olarak verilecektir.

 

Eğitim: Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği, Nar Sanat İstanbul Eğitim ve Kültür Sanat Derneği ve Numil Gıda A.Ş. İşbirliği ile gerçekleşmektedir. Verilecek sertifikalar Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından onaylanmaktadır.

 

Eğitim Hakkında

 

Teorik ve uygulamaya dönük çalışmalar içeren bu interaktif eğitimin temel amacı, katılımcıların etkili empatik iletişimin birey, toplum ve iş yaşamındaki önemini kavramalarını sağlarken, hem çalıştıkları kurum içinde hem de özel yaşamlarındaki insan ilişkilerinde yaşadıkları iletişim sorunlarını ve bu sorunlara yönelik çözümleri saptamalarına yardımcı olmaktır. İletişim becerilerinin yanı sıra empatik anlayış geliştirmeyi de içeren bu program, iletişimi engelleyen etkenleri tanımayı, iletişim sorunlarını azaltmak için farklı yollar benimsemeyi ele almaktadır. Bu konuda katılımcılara sistematik bir yaklaşım kazandırmayı, ilişkileri kontrol etme, sağlıklı iletişim kurabilme becerileri kazandırmayı amaçlar.

 

“İletişim durumlarında karşıdakinin gösterdiği sosyal dış dünyayı görürüz; oysa o yüzün ardında başka bir öznel iç dünya vardır ve mesajın gerçek anlamı bu iç dünyada oluşur.”

 

Eğitmen: Hülya Konar  (hulyakonar.com  -  facebook.com/hulyakonar)

NLP Terapisti, Kurumsal/Bireysel İş, Marka ve Yaşam Geliştirme Koçu

 

Tarih: 8 Aralık 2013, Pazar

 

Saat: 13:00

 

Yer: Bostancı GreenPark Hotel - İçerenköy Mh., Sanayi Manolya Sk. No:36 - Bostancı 

 

* Ara ikramlarımız olacaktır.

 

* Kontenjanımız: 200 kişi ile sınırlıdır.

 

Kayıt ve Başvuru için tıklayınız

 

 

 

Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Gelişim ve Değişim Eğitimi. Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği’nin eğitim semineri ile ilgili duyurusu aşağıda bilgilerinize sunulur. Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği Telefon: 0542 745 72 62 Değerli Meslektaşlarımız; Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Gelişim ve Değişim Eğitimleri Dizisi’ne devam ediyoruz.Kayıt olmak için bulunan kayıt formunu doldurmanız zorunludur.Programımız içinde verilecek katılım belgesi cv nize ekleyebileceğiniz nitelikte olup belge ücretsiz olarak verilecektir. Eğitim:Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri, Sosyal ve Kültürel Gelişim Derneği, Nar Sanat İstanbul Eğitim ve Kültür Sanat Derneği ve Numil Gıda A.Ş. İşbirliği ile gerçekleşmektedir. Verilecek sertifikalar Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından onaylanmaktadır. Eğitim Hakkında Teorik ve uygulamaya dönük çalışmalar içeren bu interaktif eğitimin temel amacı, katılımcıların etkili empatik iletişimin birey, toplum ve iş yaşamındaki önemini kavramalarını sağlarken, hem çalıştıkları kurum içinde hem de özel yaşamlarındaki insan ilişkilerinde yaşadıkları iletişim sorunlarını ve bu sorunlara yönelik çözümleri saptamalarına yardımcı olmaktır. İletişim becerilerinin yanı sıra empatik anlayış geliştirmeyi de içeren bu program, iletişimi engelleyen etkenleri tanımayı, iletişim sorunlarını azaltmak için farklı yollar benimsemeyi ele almaktadır. Bu konuda katılımcılara sistematik bir yaklaşım kazandırmayı, ilişkileri kontrol etme, sağlıklı iletişim kurabilme becerileri kazandırmayı amaçlar. “İletişim durumlarında karşıdakinin gösterdiği sosyal dış dünyayı görürüz; oysa o yüzün ardında başka bir öznel iç dünya vardır ve mesajın gerçek anlamı bu iç dünyada oluşur.” Eğitmen: Hülya Konar (hulyakonar.com- facebook.com/hulyakonar) NLP Terapisti, Kurumsal/Bireysel İş, Marka ve Yaşam Geliştirme Koçu Tarih: 8 Aralık 2013, Pazar Saat: 13:00 Yer: Bostancı GreenPark Hotel - İçerenköy Mh., Sanayi Manolya Sk. No:36 - Bostancı * Ara ikramlarımız olacaktır. * Kontenjanımız: 200 kişi ile sınırlıdır. Kayıt ve Başvuru için tıklayınız